Hej måndag och februari!

Ojoj vad jag mådde dåligt igår, det är inte lätt att vara på en 40års fest. Men jag är överlycklig över att jag är ledig idag för man är fortfarande lite små trött. Vad händer annars då? Ja snön fortsätter och vräka ner, tror att jag har aldrig sett så här mycket snö som vi har just nu. Det måste verkligen vara rekord. Så idag ska sambon upp på taket och skotta bort snön även från garaget. 
 
 
Lite nya snö bilder. 
 
När man ser hur det ser ute så undrar man verkligen om vi kommer få sommar och vår, men av nån konstig anledning så blir det alltid sommar hihi. Fast det känns lååångt borta.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jäklar vad mycket snö,men det blir som du skriver vår till slut.Köp dej vårblommor krokus,pärlhyacinter eller nåt annat,det finns ganska myccket att välja på.Dom lökarna kan du sätta ut sedan,men det här vet du ju hi,hi.Ha det bra i snöyran.

Svar: Det börjar bli dags för såna blommor nu, får se när jag gör det =) Ha en jätte bra dag!
Nina

2015-02-02 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0