Thursday diary

Jag ber om ursäkt att det är dåligt bloggande igen. Men det är för att jag jobbar för fullt och sen har jag ett födelsedagskalas att planera. Så det är mycket just nu. 
 
Ni vet att jag älskar att planera fester, så nu försöker jag tvinga på födelsedagsbarnet att bestämma sej lite mer för saker och ting. Som färg, mat och dryck. Och idag har jag skickat ut inbjudan, men det var inte så lätt att få ihop inbjudan när jag har inte så mycket fakta att gå på. Men jag tycker ändå att jag har bra koll. Stora jobbet blir att göra nästa vecka för då får man reda på vilka som kommer och inte kommer. Men det ska bli super kul och lokalen är redan bokad.
 
Det här var en lite uppdatering från mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vad skoj, håller oxå på o planerar fest, sonen fyller 2år och maken 40år :)
Trevlig helg vännen!

2015-01-16 @ 09:27:54
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0