Luleå Norrbottens län

 
 
Jag måste erkänna en sak och det är att jag är en Hemnet knarkare hihi, jag tycker att det är jätte kul och intressant och se hur folk har det i sina hem. Man kan dessutom få tips och idéer om inredning. 
 
Vad jag vill komma till är att jag såg den här tavlan på Hemnet och jag blev helt kär, det gick ganska så snabbt att hitta vart jag kunde köpa den. Så jag beställde på en gång och jag är super nöjd med tavlan. 
Den har nu suttit på väggen i ca 2 månader.
 
Ramen köpte jag på Ikea när jag var där i våras. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Superfin, har du beställt den från Mapiful? Är sugen på att göra en sån på Mauritius där vi var på bröllopsresa =)
Ha en fin dag. Kram.

Svar: Nej jag beställde den från Room99, tycker helt klart att du ska beställa en sån på Mauritius =) Ha det jätte bra! Kram
Nina

2015-06-26 @ 08:03:52
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se
Postat av: gaby

Fin tavla

Svar: Tack =)
Nina

2015-06-28 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0