Godmorgon

Oj vilken kväll jag hade igår, det var nästan som att ta studenten. Jag vill bara veta mer och mer. För igår var det min dag och ett steg längre med min resa. Nu tar det ett år till min nästa steg.  
 
Idag blir det till centrum och träffa min vän L på lunch det ska bli mysigt och gott. Sen blir det även en sväng förbi butikerna. Är nämligen ute efter en sak, men jag tror att det kan bli svårt att få tag på den. Jag får väl fråga om dom ska få in det igen eller om det är helt slut. Ni vet ibland hittar man något och så ångrar man sen att man inte köpte det och det är det jag har gjort. För jag kunde inte komma på vart jag skulle ha det. Men nu har jag kommit på vart jag kan ha det hihi.
 
Ha en super härlig dag och vi kanske ses i centrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0