Thursday diary

Imorgon är det fredag, vad härligt! Så det är rätt så skönt att det är torsdag idag. Imorgon kommer jag få reda på om jag kommer vara ledig i helgen, för det är egentligen min lediga helg, men det har kört ihop sej på jobbet så vi får se hur det kommer gå. Men jag hoppas på att jag kommer vara ledig eftersom jag har en del planer i helgen.
 
Idag var jag ut på Storheden och var även en sväng på Cervera och självklart kom jag inte tomhänt från den butiken. Det blev två saker som jag shoppade, en sak var till min samling som jag är snart klar med. Sen den andra saken är något annat som har blivit ganska så populärt på sista tiden, fast den jag köpte har snyggare färger hihi. Men det får ni se imorgon.
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt framför tv:n och bara njuta av denna kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0