Här ska det öppnas!

Nu när vi börjar närma oss mot första december, så har jag självklart investerar i två adventskalender till mej själv hihi.
En med skönhetsprodukter och den andra något som man kan äta.
 
 
Det blev en adventskalender från Kicks.
 
 
 
Lakritskalender från Johan Bülow.
 
 nu längtar jag verkligen efter 1 dec, så jag får öppna mina luckor. Jag kommer bli som barn på nytt haha.
Förra året hann jag inte med att köpa nån lakritskalender så därför är jag så glad att jag har den äntligen. Sen så kunde jag inte heller låta bli att beställa en från Kicks för den var så billig, men är tyvärr slutsåld nu.
Kanske finns kvar i butikerna men inte på webben.
 
Har ni nån adventskalender till er själva?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0