Köksbord!

Vem älskar inte inredning!?
Jag har hittat så många nya eller man skulle säga gamla hobbyn, tex inredning. Det finns ju hur mycket som helst att hitta i butikerna och jag har börjat gilla skarpt klassiker i möbler och inredning. Jag vet att marmor är inne nu, men det känns som ändå att man skulle inte bli less på det. 
 
Jag är ute efter ett svart, runt, marmorbord till köket. Jag vill ha det som köksbord. Har hittat ett som jag skulle inte tacka nej till. Fast som ni ser på bilden är den vit.
 
 
Bildkälla: Prettymarble.se
 
Ett sånt bord kostar 9290kr. Men jag tycker att det är väldigt fint och nån vacker dag ska vi faktiskt renovera köket och då kommer bänkskivan vara i granit eller marmor.  Så då är det fint att ha ett marmorbord.
 
 

Kommentarer
Postat av: gaby

snyggt.trevligt att du är tillbaka

Svar: Tack så mycket och jag ska försöka komma igång med bloggande igen =)
Nina

2017-05-07 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0