God morgon 2018-06-11

Måndag, ny dag, ny vecka och nya möjligheter!
 
Ja nog blev det ändå sovmorgon idag fast man vaknade nyss och klockan är bara 07:15 när jag skriver det här inlägget. Men det gör inget att man vaknar tidigt när man ser att solen är framme och det är 22 grader ute.
 
 
Så vad ska jag göra idag? Det kan jag tala om till er, det blir först att köra lite yoga, Sen måste jag även en sväng till Blomsterlandet så jag kan köpa en hortensia och även en kanariepalm. Förra året hade jag två kanariepalmer, men den ena dog i vintras så nu är jag på jakt efter en ny.
Det var iallafall mina måsten idag hihi.
 
Ha nu en super härlig dag och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0