Filmer!

Igår såg vi Transformers De besegrades hämnd och idag på morgonen såg vi Johan Falk Gruppen för särskilda insatser.



Jag har sett 1:an och jag gillade den så jag gillade även 2:an. Fast den var lite väl för lång.  Den var alltså i 2 timmar och 24min, dom hade kunnat helt klart korta ner filmen. För i slutet så började jag spola framåt, min sambo somnade när han såg filmen. Men jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Den filmen var helt klart riktigt bra. Den slår faktiskt Wallander och Beck. Det var mycket pang pang hihihi. Men det var spännande hela tiden. Så jag ska helt klart se alla dom andra filmerna också. Den får av mej ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.


Kommentarer
Postat av: CArin

älskar Johan falkfilmerna.... Dessutom är ju Frank så sjukt snygg............



Önskar dig en fin första advent!

2009-11-29 @ 13:16:16
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: maria

hoppas du haft en bra 1:a advent gumman!!!=)

2009-11-29 @ 21:50:21
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0