Oj vad man kan bli arg!

Såg Paradise Hotel, vet inte vad jag ska säga. Känner att jag blir mest irriterad. Hatar när folk kör spel och att det ska vara pakter hela tiden. Men nu ska jag inte prata om det.

Jag har gjort klart min skolrapport så det känns riktigt skönt, så den är skickad iväg. Så då kommer jag kunna njuta min fredag, för på lördag ska jag jobba på mitt riktiga jobb som jag har. Så då kommer jag tjäna pengar och det behövs verkligen!

Men nu ska jag gå och lägga mej och fortsätta att läsa mina skvaller tidningar, orkade inte läsa klart dom igår. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,pengar behövs i juletider.Natti,natti.

2009-11-19 @ 23:20:35
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahaha ah, är första avsnittet så..hur blir de om nån vecka:O har missat alla avsnitten, se reprisen :P

2009-11-20 @ 11:41:25
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0