Modehuset Chanel!

Såg just på internet att det går en serie på 2:an idag kl 14:50 om Modehuset Chanel. Den ska visst vara i 5 delar. Så jag vet inte om det som ska gå idag på tv är nån repris eller om det är första delen. Är det nån som har sett det eller vet om det är första delen?
 
Så här står det om serien:
Coco Chanel var en av världens förnämsta modeskapare. Efter hennes död fortsätter modehuset sin verksamhet som aldrig förr. I fem delar får vi följa hur kläderna växer fram, hur modevisningarna förbereds och hur bland annat Karl Lagerfeldt skapar kläderna där.

Det lätt väl intressant? =) Det måste jag se!



Den här modellen skulle jag vilja ha om jag någonsin skulle få råd att köpa en Chanel väska. Fast den här bilden är en kopia.


Det var visst sista delen på den här serien. Men det var kul att jag hann se slutet. Förstår inte hur jag har kunnat missa den här serien.

Kommentarer
Postat av: AnnSo

sv: Hej, nej. Eller vi har boxarna säsong 1-4, men nu kollar vi på säsong 7 som går i USA. Tror säsong 6 går på TV här i Sverige nu, eller har nyss gjort. Ha en bra dag :)

2009-09-29 @ 16:26:09
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0