Nästa Djursjukhuset!

Jaha, vid 17 tiden idag så var vi tvugen åka med min vovve till djursjukhuset. Dom var tvungen sticka hål i hans analsäck. Det är andra gången som han har fått åka in till djursjukhuset i år för att tömma. Så vi har bestämt oss för att han ska ta bort sina analsäckar, för det är inte vanligt att dom får problem med säckarna, eftersom dom brukar själv kunna tömma dom.

Så just nu tycker jag att det känns som att jag har mest otur, men det vänder väl förhoppningsvis snart.
Tyvärr har väl inte mitt pluggande heller gått så bra idag. Blev så trött på dagen så jag var tvungen vila en stund som råkade bli nån timme. Och just nu är jag väl inte så sugen på att läsa.
Har hamnat i en ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0