Godmorgon!

Då är det skola som gäller idag. Har ingen aning om vad vi ska lära oss idag, men det blir säkert något bra.
Blir mer och mer nervös för fredagen. Men det ska bli skönt när man har skrivit klart tentan. Då ska jag verkligen njuta min ledighet.
Nästa vecka så är jag tillbaka till Rabalder igen, det ska bli riktigt kul. Då får man hålla på med kläder igen. Ni ska veta jag har inte många veckor kvar i skolan nu. För efter vi har haft LIA så går jag bara skolan i en vecka. Så man kan säga att det här är min näst sista skolvecka som jag har. Vi börjar verkligen närma oss till avslutningen. Jag kommer tycka att det ska bli riktigt tråkigt att sluta skolan, eftersom jag har trivts så otroligt bra och vilka människor som jag har träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0