Godmorgon!

Det är en härlig dag att vakna upp till eftersom det är blå himel och strålande solsken igen. Idag ska jag försöka sitta ute och få lite färg. För man är ganska så blek. Men annars så har jag två skoljobb att göra, det ena skoljobbet hade jag helt glömt bort. Så idag blir det att sitta med det, men det är tur att det går fort att göra det jobbet.

Sen måste jag även åka och handla mat, tänkte passa på att göra en hemmagjord pizza till middag, eftersom min sambo är inte så förtjust i hemmagjord pizza. Han jobbar i stort sett över nu på jobbet så det blir inte att vi äter middag tillsammans.

Nu ska jag hoppa in i dushen och göra mej klar för den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0