True story!

Så där då har man godkänt kommentarer och även svarat hihi.

Tänkte berätta att det var en helt vanlig dag på jobbet. Det innebär att polisen var ifarten. Tydligen så letade dom efter någon så då blir det att dom passerar min arbetsplats ofta eftersom det ligger på det område som det gör. Så jag har lite funderingar om dom letade ett par killar som var in på mitt jobb ca 10 min innan polisen kom, eftersom den ena var jätte hög. Gillar inte när det kommer in sånt folk för man har aldrig nån aning vad dom tänker på. Det är lättare ta hand om nån som är full. Sen så är jag jätte emot droger. Litar inte alls på folk som är höga.
Det är hemskt att säga men varje gång jag jobbar så träffar jag alltid på nån som är hög.
För ett år sen fick min kollega en kniv kastad mot sej, det är sjukt och han var drogpåverkad han som kastade kniven. Som tur var så fick han inte på sej den, en annan kollega till mej har fått ett knytslag i ansiktet och sen vet ni vad jag har råkat ut för. Det är verkligen ingen säker arbetsplats som jag är på. Man borde nästan få ha skyddsväst hihi.
Nu är det färdigt skrivet om jobb, för nu kommer jag vara ledig från jobbet i två veckor. Nu är det bara skola som gäller.

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina=) ja den är väl söt?!!!=) tror jag har fått den av min gamla chef en gång på KappAhl då var den fylld med godis! tycker den passar att ha kakor i den nu!=)



alltså det är verkligen hemskt att man inte kan känna sig säker på sin arbetsplats!!! blir så jävla förbannad när jag tänker på det!!!:/ fan ta folk finns så många sjuka idioter där ute!!!! spärra in hela bunten så vi normala människor kan leva utan att behöva vara rädda!!! ja herregud!!!.... jag förstår ju dig med för man kan ju inte bara sluta heller för man behöver ju inkomst o det är inte lätt o få något annat heller pga den jävla lågkonjukturen:/ ja det är ett dilemma allting!! hoppas det löser sig för dig o hittar nåt annat snart!!! skönt att du slipper gå dit ett tag nu iallafall då!!!



ha det bra nu massa kramar!!=)

2010-04-18 @ 22:54:05
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0