Minnen

För ett år sen vid den här tiden så var jag verkligen förväntningsfull, eftersom jag skulle börja på min utbildning Ledare inom shoppingturism. Jag var så nyfiken på vilka som skulle bli mina klasskompisar. Jag var inte så nervös på söndagskvällen, men däremot så blev jag nervös när jag cyklade till skolan på måndagen. Men när man kom dit så var det så lugnt så nervositeten försvann på en gång.

Jag saknar verkligen klassen och skolan, jag hade önskat att utbildningen hade varit nått år till, för det hade verkligen varit kul att få träffa alla igen. Sen så trivdes jag så bra i skolan, och jag har lärt mej så mycket sen har man även fått vara till Rovaniemi och Jukkasjärvi med klassen. Kafferasterna var också riktigt trevliga fast jag inte dricker kaffe hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

ja det förstår jag att ni blev less på det då haha...nej en eller två ggr per år får väl räcka, så gott tycker jag faktiskt inte det är! då äter jag hellre räkor!! det är gott det=)kramis!

2010-08-29 @ 21:43:45
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0