Tisdag

Det gick bra och jobba idag, nu har man bara nio dagar kvar, jippi hihi.
Slutade kl 19:00 idag, så när jag kom hem så var maten klar så det var bara börja och äta och samtidigt så såg vi på en film, har inte ännu sett klart den för den är över 2 timmar lång. Det är en thriller och heter The ghost writer är med Ewan McGregor och Pierce Brosnan.

Idag när jag jobbade så började jag fundera mer och mer på min fest som jag ska ha nästa helg, börjar faktiskt längta efter den, sen har mina vänner börjat och svara på min inbjudan också hihi.
Nu blir det att fortsätta och se filmen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du ska se att dagarna går fort,och vips så fyller du år.Kul att ha fest.Du ska ju snart till Stockholm också.Har du planerat nåt köp?Nu har ju höstkläderna kommit.Skitkul.Hoppas vädret är på sitt bästa humör,hi,hi. Du ska ha det så bra.

2010-08-24 @ 21:37:12
Postat av: maria

aha fyller du inte år förrens då!=) ja men då har jag sagt grattis i förskott då iallafall haha=)....Topshop ligger på Hamngatan i Gallerian ...vi tog tunnelbanan till Östermalm och gick in till city där!=) ligger mitt i smeten kan man väl säga inte så värst långt ifrån LV butiken!hoppas du hittar det=) kram!

2010-08-24 @ 22:43:32
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Gaby! Jepp, ett köp har jag allafall planerat in som jag ska köpa i Stockholm =) Det ska även bli kul att fylla år nästa vecka.

Det är även tur att mina jobbdagar kommer gå snabbt =) Ha det bra! Kram

2010-08-24 @ 22:57:27
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0