Tisdag

Jag har inget vettigt att säga idag, för jag är på svarta moln just nu. Är inte van att jobba så här många dagar i sträck, mitt huvud och ögon är trötta. Så känns det som att jag skulle kunna börja gråta när som helst, inte för jag vet varför...
Jag funkar inte riktigt som jag ska på jobbet, egentligen skulle väl jag inte skriva om sånt här, men jag tänker faktiskt vara ärlig. Jag vet att jag jobbar bra och så, men jag pallar inte med 10 dagar i sträck och det är över 8 timmars pass om man slår ut alla timmar som jag gör på 10 dagar, kan inte fatta hur min kollega klara av det. För jag får riktigt svårt att koncentrera mej, som idag fick jag världens skratt anfall så jag kunde inte sluta skratta, det bara sprutade tårar från min ögon, kundarna måste tro att jag har blivit knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0