Torsdag

Känner mej lite små stressad, det känns som att jag inte hinner göra något när jag jobbar heltid hihi. Fast det kommer bli jätte kul när man får lönen. Vill verkligen ha ett heltidsjobb, men jag tackar inte nej till bara 80% tjänst.

Såg att igår fick jag en H&M katalog som jag inte har hunnit att se än, så idag ska jag se till att ha tid för att bläddra i genom den. Måste även se om jag hittar nån favorit som har kommit på H&Ms webshop.

Nu har även mina vänner börjat tacka ja till min födelsedagsfest, så nu är vi sammanlagat 7st. Får se om det blir mer folk. Det är även kul att dom som har tackat ja gillar min inbjudan som jag har skickat ut, så det är roligt hihi.


Kommentarer
Postat av: Nina

H&M hade fått in så mkt fint, blir nog en beställning snart :)



Ha en fin kväll, snart helg. Härligt!

Kram.

2010-08-26 @ 19:53:06
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0