Godmorgon

Som ni har märkt har det varit dåligt med inlägg under julen. Men jag kan börja med och säga att jag blev sjuk på julafton, trodde nästan att jag skulle få åka till sjukhuset och fira min jul där. Jag gjorde nämligen en sak i torsdags, vet inte om man ska säga att jag är klumpig eller om jag har bara extrem otur. Vi var och handla med min mormor och när jag skulle packa upp varorna från vagnen till kassan så började jag få ont i ryggen det kändes precis som att jag fick en riktigt träningsvärk i ryggen, sen på kvällen fick jag ont i hela vänster axel det bara strålade och så blev det även i vänster revben och vänster sida på ryggen, så när jag vaknade på julaftonsmorgonen kl 5 så hade jag så ont i revbenet och kunde inte andas så stora andetag, kunde inte heller ligga på sidan eller magen eller ryggen för det kändes precis som att nån högg mej med en kniv, inte för jag vet hur det känns, men det gjorde alla fall jätte ont. Så det där höll i sej hela julafton. Så det var jätte jobbigt för jag kunde inte skratta för det gjorde för ont. Min familj och släkt trodde att jag hade fått en spricka på revbenet så det blev mycket smärtstillande för mej på julafton.
Var lite orolig hur det skulle gå gör mej att jobba på juldagen men det gick bra så det var tur. För jag har blivit bättre för varje dag som har gått. Har fortfarande ont och kan inte ta så stor andetag.
Med det hela så tror vi alla nu att jag har nog sträckt mej hihi. Så var min julafton haha.

Idag ska jag jobba min andra dag, var rätt så förvånad att igår var det jätte mycket folk på jobbet, så det är väl många som har firat julen hemma.

Sen måste ni få se vad man har fått i julklapp. Men det blir senare eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

God Jul Nina! Det låter ju som ett klassiskt ryggskott, vilken otur! Hoppas julen var helt ok ändå :) Kram & Krya på dig!

2010-12-26 @ 10:39:27
Postat av: Nina

God jul Sanna! Men brukar man få ont i revbenet då när man har ryggskott? Shit vad jag låter gammal iså fall haha. Har aldrig haft ryggskott så jag har ingen aning hur det känns. Ha en god fortsättning! Kram

2010-12-26 @ 10:45:36
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det är hemskt.. det brukar göra ont överallt (ryggen, lungorna, revbenen) om man har ryggskott, och så brukar man inte kunna ta djupa andetag. Nackdelen är att man inte kan göra så mycket åt det :( Ta ett varmt bad och några värktabletter..eller vin istället! :) Kram

2010-12-26 @ 16:07:38
Postat av: Nina

God fortsättning! Din stackare, krya på dej & ta hand om dej.

Kram N.

2010-12-26 @ 18:06:02
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0