Godmorgon!

Då var det söndag igen, och jag är ledig. Det är det bästa jag vet med söndagar att det är bara lugnt och skönt och att man pysslar om hemmet.
Har just dragit igång en tvättmaskin, för nu ska det tvättas. För på måndag börjar mina 5 veckor på Rabalder, ska bli skönt att inte sitta bakom nån skolbänk. Men jag vet att jag kommer ändå sakna min skolvänner.


Jag vet inte riktigt vad som händer idag, det kan bli att gå in till stan igen. För jag har som hakat upp mej på röd läppstift. Annars kollar jag in det imorgon när jag har lunch. Just ja, skulle kunna fota lite på vad jag har tänkt ha med mej för klänningar till Stockholm. Så ni får se vad jag har tänkt på hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,är du vaken,det är väl lilla vovven som ska ut.Skönt att det inte snöar.Kram.

2010-01-31 @ 09:55:22
Postat av: maria

hej Nina!!=) ja det var trevligt med lite shopping igår det är ju aldrig fel med lite vårnytt!!=)...ja det förstår jag att det ska bli kul o åka till Stockholm!!=) vi ska försöka komma dit kanske till sommaren!!=) ha en toppen söndag kram!

2010-01-31 @ 10:21:59
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

det var så lite så!=) kraaam!

2010-01-31 @ 10:42:52
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0