Godmorgon!

Har varit vaken ett tag. Det var nån som ringde och väckte mej kl 09:00, men jag svarade inte för jag tyckte det var så tidigt och så sov jag. Det gick en hel det signaler fram. Så var det även hemligt nr så säkert var det en telefonsäljare. Men hur som helst så kunde jag inte somna om igen så det var bara börja och läsa morgontidningen. Ska även snart göra min frukost.

Idag blir det att fortsätta att läsa min tråkiga bok, sen ska en kompis komma förbi för då ska vi åka och hälsa på min sambo när han är på jobbet. Alltid trevligt att överraska han hihi.
Sen så har även jag och min sambo blivit bjuden på middag ikväll av vår kompis så det blir kul och gott.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,kan du förstå man sover som en gris.Steg själv upp vid elva,fy fan.Vad roligt bli bjuden på middag,det smakar alltid bra.Ha en bra dag.Krama lilla vovven.

2010-01-04 @ 12:12:58
Postat av: maria

haha så lustigt!!! jag blev också väckt kl 09.00 av att telefonen ringde! min sambo svarade o det var någon som hade ringt fel!! så jäkla retligt sånt!! hatar verkligen av att bli väckt av telefonen!

2010-01-04 @ 22:16:35
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0