Söndag den 10 januari 2010

Det blev inget shoppande på Storheden idag. Hade tänkt köpa hem lite tulpaner, för det är så fint. Men det blev aldrig att vi åkte till Växtriket, så det får bli en annan dag istället. Tulpaner är verkligen en vår blomma som jag tänker på. Kan va skönt att få in lite färg i hemmet, fast jag föredrar vita tulpaner.

Sen så har jag även skänkt min påse med kläder till Myrorna. Vet inte om ni kommer ihåg för några månader sen så började jag städa i min garderob och jag hittade en del saker som jag kunde skänka bort. Så nu har jag äntligen gjort det.

Sen så har jag även sett dom nya avsnitten av The Hills och The City. Jag gillar verkligen dom serierna. Men det är konstigt när inte Lauren Conrad är med. Men man vet att Kristen kommer skapa mycket bråk i serien.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh ja visst är det fint med tulpaner!! o jag håller med även om det är fint med färg så föredrar jag också vita faktiskt! ska köpa tulpaner i veckan tänkte jag det + lite andra blommer/växter! nu är ju alla julblommor vissna så det behövs verkligen lite nytt !

2010-01-10 @ 21:55:11
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja jag har öppnat den igen!=)....här kollar vi på fotboll eller nja rättare sagt min sambo kollar jag kollar på datorn!=)

2010-01-10 @ 22:18:48
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0