Godmorgon

Kan säga att jag har sovit jätte dåligt inatt, det känns precis som att jag har varit vaken hela tiden. Ni skulle bara veta hur mycket det blåser här. Det är verkligen storm ute, kan säga att just nu är jag inte så glad att jag tackade ja till morgon passet. Känns lite farligt att gå ut just nu. Men jag måste åka snart till jobbet. Just nu så är det bara 11 grader ute, men när det är det storm så är det nog kallare än så.



Här har ni det roliga vädret, blåser ca 10 m/s.

Det kommer säkert vara lugnt på jobbet för en vanlig människa vill inte gå ut när det är sånt här väder.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Det var sån orkan i Skellefteå igår! Gissa hur många tält som blåste sönder sedan innan festivalen slutat? Ska bli ännu mer spännande att se hur många som står kvar idag...

2010-07-23 @ 08:47:28
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj ser inge vidare ut! Hoppas att det gick bra att ta sig till jobbet.



Kramen.

2010-07-24 @ 16:07:55
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0