Onsdag

Det blev ändå ganska bra väder idag. Solen skiner och det är jätte varmt att sitta på balkongen. Men jag har ändå hunnit med lite städning. Så det ser lite bättre ut, men jag får fortsätta med städningen nån annan dag istället.

Jag undrar om man ska sattsa på en grillning idag, för det var verkligen länge sen vi grillade en köttbit. Det skulle verkligen kännas bra med en god saftig köttbit idag och gärna pommes frites och nån god sallad till. Jag tror faktiskt att jag ska sattsa på det, min sambo får säga vad han vill men det ska bli grillning idag hihi. För det är ju ändå lillördag. Så jordgubbar till efterrätt mums.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt med grill! Hör ju sommaren till :) Här blev det hamburgare precis, inte fel det heller. Ha en skön kväll. Kram.

2010-07-07 @ 20:08:27
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Jaaaa,vad skönt med sommar,allt är så mycket lättare.Städa går också bra,hi,hi,eller hur.Hoppas du fick godkänt för ditt meny förslag.Jordgubbar ska man passa på och äta när det finns svenska.Gott. Ha det bra,kram.

2010-07-07 @ 23:00:29
Postat av: maria

sååå gott det lät med grillat!!!=D.....åhhh jordgubbar nu blev jag hungrig här haha...hoppas du haft en bra dag!!! kramis!!

2010-07-07 @ 23:48:13
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0