Godmorgon

Jag kom hem sent igår. Det blev vid tolv tiden, så jag har inte sovit så många timmar inatt. Så jag är rätt så trött just nu, men det kommer ändå gå bra att jobba för jag slutar tidigt. Det är det som är skönt med det tidiga passet. Varför inte det blev mer inlägg igår var för att jag var hemlighetsfull igår. För det var ju så att jag hämtade hem mamma och pappa från busstationen, sen stannade jag kvar hos  dom eftersom mamma och min brorsa och jag hade gjort en överraskningsfest igår åt min pappa. Kan säga att han blev verkligen överraskad hihi. Så det blev mycket god mat igår, är fortfarande mätt. Nu ska jag åka till jobbet men vi hörs senare idag och så hoppas jag att ni får en riktigt underbar lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0