Skotta snö!

Vilken träning jag har haft idag. Har nämligen tagit bort all snö från balkongen. Jag kan säga att det var mycket snö, för det var precis så att jag kunde komma ut på balkongen. Fick ont i ryggen, men jag skottade snabbt, då blir det bättre träning. Nu hoppas jag på att det inte blir nå mer snö, för då skulle man kunna snart ta ut utemöblerna som jag brukar ha. För det är ju kul att kunna sitta ute om det är fint väder. Men jag kommer säkert få vänta till maj månad med utemöblerna.

Kommentarer
Postat av: CArin

SV: ja vitlöksbröd är en gudagåva.



Bra med lite gratis träning genom att skottqa. Det är så sjukt jobbigt, man bränner nog en hel del kalorier på det skulle jag tro!

2010-03-12 @ 20:53:05
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0