Godmorgon!

Vet ni vad jag fick höra igår, nämligen att det kommer vara jätte varmt här upp i norrland i helgen. Det är ju inte helt dåligt, men då jobbar jag. Så jag kommer inte få njuta av värmen.

Idag blir det till Rabalder, men jag kan säga att nu har jag verkligen börjat få ont i fötterna. Det är min nionde dag på raken. Så det är kanske inte så underligt att man börjar få ont i fötterna hihi. Ni skulle verkligen se hur jag går här hemma efter jag har varit på Rabalder, min kille frågar då jämnt "hur gammal är du" för han tycker att jag går som en 90-åring hihi. Men det är tur att det är bara en kort stund det är så. För sen gör det inte längre lika ont i fötterna.

Nu måste jag börja fixa till mej. Men hoppas ni får en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: maria

tusen tusen tack fina duuu=) jepp outfit bild kommer upp om en stund=)



ja jag hörde det också att det skulle bli så varmt! dock inte här!! fyyy är så less på det kalla vädret vi har,visst här är sol men inte mer än 10 grader! nej nu vill vi ha vår!! sen kommer väl värmen på en gång! vill ju först ha vår o kunna njuta av den innan man hoppar i bikini liksom!



ha en underbar dag!! kramis!!

2010-05-11 @ 13:22:57
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

Jobbigt att ha ont i fötterna. Brukar få ont i knäna när jag jobbat 12 timmarsdagarna. Men bara de dagarna jag inte hunnit ta en enda rast,. Man kan alltså konstatera att raster är viktigt. Men funkar ofta inte på vårt jobb. kan vara 12 timmar utan att en skunna sätta sig och äta. BLÄ!!!!



Spännande att se vad det kan vara du går och filurar på ?!-----

Kram

2010-05-11 @ 13:47:16
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0