Se solen!

Yes, äntligen får man se solen igen. Det har börjat spricka upp nu. Så nu kan man gå utan jacka igen hihi.
Idag ska vi åka och stor handla, för nu måste vi verkligen fylla upp frysen och kylen. Jag har blivit helt inne på frukt nu för tiden. Vill ha jordgubbar, honungsmelon, vindruvor och sånt. Så sånt ska jag fylla i vår kyl. Sen så blir det att köpa mat som man kan grilla, dvs chorizokorv för det håller sej länge i kylen och kyckling medmera. För nu gäller det att vara smart hihi.
Sen ska jag göra något tråkigt också, betala räkningarna. Jag hoppas verkligen inte att den här månaden inte har varit så dyr. För jag tycker att jag har varit duktigt med att inte köpa så mycket kläder. För det sista som jag köpte var en klänning och det är några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Hej Nina.Vad skönt att solen vågar sej fram.Jag har också handlat mat idag,håller med dej om att det är skönt att fylla på förråden.Det är inte roligt att måsta handla var och varannan dag,då får man ju ingan fritid,hi,hi.Gud vad jag blev sugen på vindruvor,när jag ser att du ska köpa det kanske. Ha en fin kväll.

2010-05-25 @ 18:42:07
Postat av: Nina

Till Gaby! Man blir verkligen glad över solen hihi. Tycker att du ska också köpa vindruvor för det är verkligen gott, man kan som aldrig sluta äta dom så fort man har börjat =) Detsamma ha en fin kväll! Kram

2010-05-25 @ 22:08:30
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0