Monday

Har prata med min chef idag, ska jobba extra imorgon vi ska nämligen ha inventering. För igår började jag och min kollega prata om att det lär bli inventering till veckan och det var så sant, så jag är tacksam för varje krona som jag får. För nu behöver jag verkligen pengar hihi.
För vet ni vad, vi ska flytta =)

Vi har äntligen hittat en lägenhet på ett område som både jag och min sambo gillar, så den håller på renoveras för fullt, men det sämsta med lägenheten är att det finns ingen hiss som vi egentligen hade som krav. Men man får gilla läget ändå.
Så nästa år blir det att flytta in.

Det är därför jag kommer ha fullt upp den här veckan, måste säga upp vår lägenhet som vi har nu, sen blir det skriva på den andra lägenheten mm. Det är en hel del saker som ska sägas upp.

Så ni kan tänka att just nu så snurrar det inredning i mitt huvud, har kollat upp saker som vi kommer behöva och så. Gud vad det här kommer bli kul. Kan inte fatta att det är sant, så idag ska vi åka förbi vårat nya hem och kolla läget.


Kommentarer
Postat av: maria

åhh så roligt Nina!=) grattis till er!! roligt att ni äntligen hittat något som ni gillar! vi letar för fullt vi med! planerna är att flytta närmre in till stan så det blir lättare för mig att ta mig till jobbet! ha det toppen massa kramar!

2010-11-29 @ 12:08:21
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Men vad roligt, grattis till nya lyan, måste kännas underbart & spännande!



Kram N.

2010-11-29 @ 21:15:05
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: gABY

sÅ ROLIGT, KRAM.

2010-11-30 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0