Shoppade från loppisen

I lördags så var det loppis i kyrkan. Så det blev att jag köpte två saker som min farmor har skänkt.
Dom sakerna har nämligen ett värde för mej, det är nämligen minnen från när jag var liten.



Ananas. Det är nämligen min gammelfarmor som har ägt den här. Jag har nämligen haft så tur att få ha träffat min gammelfarmor (men jag kallade henne för gammelmormor eftersom det var min pappas mormor). Jag beundrade alltid den här när jag var och hälsa på henne. Och nu är den min.




Den här har min farmor ägt. Tyvärr så hade dom på loppisen slarvat bort locket till den här, det var nämligen en ring bjällra under locket. Jag lekte alltid med den när jag var och hälsade på farmor och farfar när jag var liten. Så även den har ett stort värde för mej.

Det var det här som jag fyndade hihi. Sen så vet man att pengar går till något bra.
Man kan säga att jag shoppade gamla minnen hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vilka söta saker.Förstår att det har ett värde för dej.Kul, Kram.

2010-11-16 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0