Köpmannens Kök!

Kom på en sak, skrev i lördags att jag var ute och åt på Köpmannens kök i fredags med min sambos jobb. Tänkte att jag måste ju skriva vad jag åt för något för det var verkligen så god mat. Men tyvärr har jag inga bilder för det var så stress för mej att komma dit eftersom jag jobbade till sju och då skulle dom träffas.

Förrätt:
Lufttorkad bresaola med olivolja, riven västerbottensost & rostade pecannötter.

Varmrätt:
BLACK ROCK GRILL
Oxfilé med chévrecréme & choronsås.

Efterrätt:
Skogsbärsmousse med choklad & passionsfruktgele.

Allt var så gott, dit vill jag fler gånger och äta. Det där med black rock grill var att man själv fick laga sin egen mat på en sten. Det var riktigt kul och oxfilé är ju gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0