Friday

Gaha vad tiden går fort, insåg idag att imorgon är det min enda ledig lördag som jag är ledig från jobbet. Och den lördagen kommer jag och min sambo packa och packa, för det det är den enda dagen som vi är ledig tillsammans, för nästa gång vi är lediga tillsammans så flyttar vi den dagen.

Som ni vet ska jag jobba på söndag, men det är tur att jag öppnar. Jag gillar öppnings passen fast det innebär att gå och lägga sej tidigt för att orka att stiga upp tidigt. Det blev nämligen en tidig kväll igen för mej igår, och det var skönt så jag hoppas att jag orkar att vara uppe längre än till nio ikväll hihi.

Happy friday!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, jag fattar inte var man får alla saker från. Det är som när man tittar i sin garderob och man har INGET att ta på sig. Men sen när man tvättar blir man chockad över hur mycket kläder man har. Haha:)

Det är kul att köpa nytt. Både till sig själv och hemmet. Dessutom blir det väl ännu mer köp när man har något man vill bygga vidare på. Börjar starta ett liv tillsammans med någon, eller bara bygga sitt hem?



Det sköna med att rensa ur och skänka bort är ju att man just precis rensar ut bland alla sina saker. nackdelen är väl att man får ännu mer plats över att förvara saker på...;)



Jag ska kolla på melodifestivalen. Drömma mig bort till snön och bli förtrollad av bilderna från ishotellet - för de antar jag är med, är alltid med när handlar om något i Norrland. Precis som att när det står om Malmö handlar det om våld, Rosengård och Zlatan... Eller de kanske förvånar?!



Ha så kul med packningen i morgon och i kväll! Skriv vad lådorna innehåller på ett papper så blir det lättare. Fast det har ud säkert redan gjort!

Kram

2011-02-04 @ 16:01:06
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0