Godmorgon

Det blev verkligen en annorlunda kväll och gårdag igår. Jag och min sambo mötte upp mina föräldrar på restaurangen Waldorf. Där åt jag en riktigt god tre rätters så det var verkligen lyx på en söndag. Men det var verkligen länge sen jag och min sambo var ute och åt på en restaurang, så det var verkligen mysigt. Sen slutade det med att vi hämtade vår bil och åkte till mina föräldrar där vi spelade kort hela kvällen. Det var chicago och jag vann första omgången så det var kul. Sen kom min brorsa och hans familj så vi fortsatte att spela chicago och det tog många timmar innan vi var klar, men det var helt klart en mysig kväll.

Nu har det äntligen blivit måndag så vi får se vad som händer idag, men vi ska allafall börja kolla in möbler till veckan. Det är kul och se vad som finns för möbler ute i butikerna.
Sen ska jag väl även börja packa lite grann i flyttlådorna, men vi måste få tag på ännu mera flyttkartonger.
Hoppas ni har en härlig måndag!
Många av er har kanske börjat och jobba igen efter jul och nyår?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

När är det ni ska flytta? Det har jag glömt bort.. Min skola börjar först den 14de:)

2011-01-03 @ 10:02:02
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

åhhh när är det ni ska flytta?!! har helt glömt bort o fråga det! men ett tag var det bara jobb så då blev bloggarna lidandes missade ju en massa känns det som men ja vad spännande!!=D vi letar för fullt men det är så svårt att hitta något som man gillar o så bor vi ju redan bra egentligen men behöver ju något större o lite närmre stan så det blir lättare för mig o ta mig till jobbet ja det är svååårt men det kommer väl när det kommer! ska byggas radhus i vår kommun men det verkar dröja! ja det är väl bara o vänta o se! lycka till nu o massa kramar!

2011-01-03 @ 13:36:05
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0