Hej 2011

Wow nu är det verkligen 2011. Det här året kommer det hända en hel del och jag tror även det kommer bli många kalas det här året. Jag blir nämligen 30 år, det är precis nio månader tills dit hihi. Så många av mina vänner kommer fylla 30 i det här året. Sen är det många andra som fyller jämnt. Så man kan säga att festens år börjar nu haha.
Det är klart att jag hoppas att det kommer hända mycket andra roliga saker, skulle gärna vilja ha ett heltidsjobb. Men hur som helst så kommer det här bli ett bra år, det känns som det.

Jag hade en jätte härlig nyårsafton men det kommer bli ett helt inlägg om det senare. Men jag kan säga att vi kom hem först i dag vid fem tiden. Det är som skönt när man kan sova över hos folk, så idag satt vi alla som firade nyår tillsammans och såg på Ivanhoe.

Idag kommer det inte hända så mycket, för man är ganska så trött. Det blir att se på tv och dricka massor med vatten.
Hoppas att ni hade en bra nyårsafton och att ni är pigga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0