Välkommen till vårt hem!

Nu ska ni få se vad jag har jobbat med dom senaste månaderna och vad vi har fått vänta och ni. Men det kunde inte bli bättre. Är verkligen super nöjd, och en dröm blev till sann.



Det här är vår nya vardagsrumslampa. Tycker att den är hur cool som helst. Och den passar så bra in hos oss.




Yes vi har nämligen 4 st Barcelona fåtöljer. Jag älskar dom! Har velat ha såna fåtöljer i några år, men nu är dom äntligen här.




Min fina spegel. Vem säger att man inte kan ha något framför en spegel? Hihi



Så har vi vita lamellgardiner framför fönstret. För vi har stora fönster i vardagsrummet.

NU VILL JAG HÖRA VAD NI TYCKER OM VÅRT VARDAGSRUM?

TYCKER NI ATT VI SKA KÖPA EN STOR MATTA SOM TÄCKER HELA GOLVET DÄR FÅTÖLJERNA STÅR OCH BORDET?

För vi är inne på en matta.

Kommentarer
Postat av: Gaby

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,vad fint,förstår att du är nöjd.Man blir avunds.Vad ni ska trivas.Det är du värd. Kram.

2011-07-16 @ 11:30:25
Postat av: Nina

Tack Gaby! Vad glad jag blev =) Ha det bra! Kram

2011-07-16 @ 17:22:23
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud så fint ni har det! Håller nog med dig om att en matta skulle passat bra under bordet & stolarna :)



Kram

2011-07-16 @ 20:38:36
Postat av: Nina

Tacka Sanna! Ni måste ju komma och hälsa på oss snart så ni får sitta där =) Kram

2011-07-17 @ 15:19:28
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0