Min dag

Nu ser jag ut så här på benet.



Dom tog bort min knöl och ska skicka in den för att se vad det är för något. Jag har en till sån prick/knöl på mitt andra ben, men den ser snällare ut. Så den rörde dom inte. Hon sa olika latinska namn på vad det kunde vara för något, bland annat så kom tumör upp. Så nu kommer det ta 4 veckor innan jag får veta vad det är för något. Jag är inte orolig, men jag har haft huvudvärk sen jag kom tillbaka från Läkarhuset Hermelinen hihi.

Sen så har jag även varit och fixat mitt körkort. Jag var och tog kort på Vägverket. Sen så fick man skriva sitt namn, så jag behöver inte skicka in det, för dom fixade allt så det var skönt. Jag är nöjd med körkortet fast jag ler hur mycket som helst på kortet haha. Men jag är ju en glad tjej, för på dom andra bilderna såg jag så förvånad och sur ut haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas inte det är något allvarligt med benet! Hoppas på det bästa:) Kram och hoppas att du mår bättre och att huvudvärken gått över!

2011-06-23 @ 10:07:56
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0