Godmorgon

Jag somnade jätte tidigt igår, redan klockan nio gick jag och la mej. Var jätte trött igår, för det hände en del saker som var helt enkelt för jobbigt. Jag blir så less när jag missförstår saker. Vill inte gå in på vad det handlar om, för idag vill jag bara släppa det och vara glad. Men jag kan säga så här att jag kände mej som en idiot som inte fattar något. Så min självkänsla och mitt självfötroende hamnade i botten igår. Det är klart innan jag somnade så började jag fundera på vad vill jag egentligen göra med mitt liv? vad är min dröm? Sen så vet jag inte heller om jag har börjat få ålderskris, för allt det som jag har velat göra innan jag är 30 har inte blivit av, alltså ingeting. Jag tycker att det ska bli jätte kul att fylla 30, för man blir smartare med åren, det sägs det allafall hihi.

Det blev en hel del funderingar, för just nu så känns det som att jag lyckas inte med något. Jag vill ha något som jag brinner för. Jag vill ha något att se framemot. Men jag har väl en del saker att se framemot, ska till fjällen som vanligt. Och där ska jag bara vara.
Ha nu en riktigt underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag förstår precis vad du menar. Man ställer sig frågan om vad det är man vill göra "när man blir stor". Jag kan bli lite deprimerad ibland när jag tänker på det. tankarna skenar i väg åt annat håll och man kan tänka "varför gjorde jag sådär". Jag älskar min kille, så jag menar inte så. Men kanske med jobb, skola, pengar och sådär.

Samtidigt är det kanske ett sundhetstecken? Att man kollar efter på nutiden och funderar på framtiden. Så att man inte bara går in i slentrian...



Bra att det känns bättre nu iaf! Kram

2011-03-24 @ 18:58:53
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0