Minnen

Jag kan inte låta bli att sluta och flina, håller på gå igenom mina skivor. Jag äger verkligen en hel del. Det som är kul när man lyssnar på en skiva som jag lyssnade jätte mycket på när jag var mellan 12-14 år. Snacka om att musiken har ändrats. Jag var ju ett stort fan till 2 Unlimited haha. Allt med bas var bra hihi.



Gillade ni 2 Unlimited när ni var liten?

Jag har så många minnen med alla mina skivor.
Som säkert många har gjort så har man åkt i en merca på helgerna och tyckte att man var ju så tuff haha. Det var verkligen länge sen, men än idag gör ju ungdomarna det, alltså kör runt med en merca på helgerna. Som jag så fint kallar idag för raggar merca.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

2 unlimited var grymma! Minns när jag gick på disco och dansade till dem. Haha!! Har aldrig åkt runt i bil på helgerna. Måste vara någon Norrlands-grej;)

2011-05-05 @ 18:42:31
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0