Tuesdays

Det blev verkligen ändrade middagsplaner idag. Vi blev nämligen bjudna på mat hos min sambos föräldrar. Så vi har varit där hela kvällen. Så imorgon ska jag laga maten som jag skulle ha gjort idag.

Sen så har jag fått ett extra jobbpass på fredag så det är hur bra som helst, jag har även tagit tillbaka mitt pass på söndag. Egentligen hade jag bytt med en kollega eftersom jag jobbade för den personen i söndags, men jag fick tillbaka mitt pass så det var bra för då kan man säga att förra söndagen var också ett extra pass.

Imorgon kommer jag ha fullt upp, måste skriva ut en hel del papper. Så då blir det att sitta mycket framför datorn. Sen så är det även en speciell dag imorgon, min blogg fyller 2 år haha.
Men nu säger vi Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0