Godmorgon

Det är som man säger borta bra men hemma bäst hihi. Vi kom hem sent igår det var därför det inte blev nå blogginlägg. Vi var nämligen till min sambos släktning igår och åt asiatisk buffé. Vi fick nämligen friterad fisk, så fanns det fläsk med starksås till, stekta äggnudlar och så var det något i det som jag har ingen aning vad det kan ha varit. Men hur som helst allt var så super gott, perfekt avslutning på vår lilla resa.

Idag blir det ett inlägg om Cape East, säger bara att jag ska tillbaka dit för det var så härligt att vara där. Spa är ju verkligen roligt.

Men först måste jag åka till mina föräldrar eftersom jag ska skjusa min pappa för att hämta sin bil från verkstan. Men jag hoppas att jag kommer fort hem för nu vill jag bara vara hemma i vår lägenhet hihi.
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0