News News News

Oj jag vet inte alls vart jag ska börja. Men jag kan börja med att jag ser att blogg.se har gjort ändringar på sin sida så jag får se vart den här inlägget kommer komma i för nån kategori. Men jag har inte tid att sätta in mej i det just nu för jag har en stor nyhet att berätta...

Kan säga att jag är så super lycklig så jag har ingen aning vart jag ska ta vägen hihi. Jag kan inte tro att det är sant. Jag och min sambo har köpt ett hus, kan ni fatta? Vi är husägare. Idag blev allt klart för vi var till banken igår det var därför jag var så nervös. Det var som en vän sa till mej idag att det är många vuxenpoäng. Kan inte fatta att det här är sista sommaren som vi sitter på den här balkongen. Nästa sommar så har vi en egen gräsmatta, egen trädgård och vad jag kommer få skotta snö till vintern haha. Det känns så stort, då är det bara en familj som fattas, dvs barn. Det här känns som första gången jag flyttade till ett eget boende, man funderar på kommer man fixa det här och så. Men det är klart att man kommer fixa det man har ju hittills klarat sej. Jag är så lycklig.

Då är det bara börja fixa efter flyttkartonger igen. Och börja packa ner sitt hem igen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad ska jag säga?? Vilka ord räcker till för att gratulera dig samt att säga att jag är AVUNDSJUK på dig!! Men skit i mig - GRATTIS Nina!!
Säger man grattis? Gud vad KUL för er. Hus!!!

Jag är verkligen glad för er skull!! Berätta mer om det!! På ett område? Ligger det själv? På landet? Inne i staden? BERÄTTA!! Stilla mig:)

Än en gång: gud vad kul för er!!! Kram

2012-06-14 @ 21:27:03
URL: http://bekijk.blogg.se
Postat av: Nina

Men guuud så kul, ett stort grattis! Ge oss mer detaljer, vart ligger huset? när blir det flytt? etc vill veta allt :)
ser fram emot en massa updates framöver!
Kram Nina.

2012-06-15 @ 10:40:29
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Gaby

Ett jättestort GRATTIS Nina,så himla kul!

2012-06-15 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0