Mannequin!!!

Jag har nämligen köpt en leksak till mej själv, fast man kan även säga att den hör till inredningen. Egentligen har jag aldrig velat ha en sån, men dom senaste månaderna så har jag tyckt att det är fint, men jag undrar vad min sambo kommer säga.

Det är det som jag tycker är så kul att man kan ändra en uppfattning. Vissa saker tar tid för mej att smälta men sen så köper jag idén och så, och det är kul.



Det är en provdocka som jag har köpt från Åhlens hihi. Den är verkligen snygg och så var det så bra pris på den. Helt klart nöjd med mitt köp. Så nu får jag se vad jag ska hitta på för kläder till den.

Jag kommer ihåg när jag jobbade i en klädesbutik när jag var yngre så älskade jag att byta kläder på skyltdockor. Hur man skulle tänka när man exponera ett plagg tex.


Bild från Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0