Godmorgon

Ny dag och ny vecka. Idag ska jag få massage, det ska bli så skönt för det är över ett år sen sist. Jag som brukade se till att få massage minst en gång i månaden tidigare. Men allt var lättare när man bodde i centrum. För det blir att ta bussen idag, hade som planer på att gå hem sen men det blir även buss hem också för det bara regnar här.

Imorgon så åker jag till Skellefteå och kommer vara där i många dagar. Men som sagt så tar jag med mej datorn så jag kommer kunna fortsätta att blogga.

Ha en jätte härligt start på den nya veckan!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas du får en underbar vecka!

2012-05-14 @ 13:44:15
Postat av: Nina

Hoppas att massagen vad skön :) ha en fin vecka i Skellefteå.

Kram.

2012-05-15 @ 08:46:21
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0