Let´s go!

Dags att göra min utmaning som jag har fått av gulliga Nina med det fina namnet hihi.

Här är reglerna:

- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.



1. Favoritresmål?
Jag reser inte så mycket, men jag skulle vilja tex åka till N.Y och L.A för att shoppa =)  2. Favoritfilm? Jag ser ju en hel del filmer, den enda som jag kommer på är Hachiko, så sorgsen film. Tror aldrig jag har gråtit så mycket till en film som den. 3. Sommarplaner? Kommer jobba hela sommaren, men jag hoppas att jag kommer ändå ha en fab sommar. 4. Vad gör du helst en ledig dag? Njuter över livet och hittar på något riktigt skojigt.
5. En plats i Sverige som betyder mycket för dig? Fjällen som vi brukar alltid åka till helgen före midsommar. Sen så är min mormors hus en favorit plats också, dvs Skellefteå. 6. Om vi skulle ses, vad skulle vi göra då? Åka ut till vår fina skärgård som vi har i Luleå. 7. Favoritmusik? Jag gillar allt möjligt, men jag är väl mer just inne på Avicii, dvs clubmusik. 8. Vad är du mest stolt över? Jag vet faktiskt inte, inte nått som jag kommer på nu. 9. Högsta önskan? Att alla nära och kära är friska och att jag ska få ett heltidsjobb. 10. Vill du ha barn? och i såfall hur många. Självklart att jag vill ha barn, har alltid sagt 2 men jag är mer inne på 4 just nu hihi, vill ha en stor familj. 11. Vad skulle du göra med 10 miljoner? Se till att dom ökar ännu mera För sen uppfylla alla mina drömmar, väskor... hihi


Mina frågor:

1. Finns det något som du har ångrat som du inte har gjort? 2. Hur gammal blir du iår? 3. Vad är det största som har hänt i ditt liv? 4. Vad gör du om 5år? 5. Hur många syskon har du? 6. Det bästa som du har köpt? 7. Dyraste som du har köpt (bil, lgh och hus räknas inte in)? 8. Vad skulle du göra med 100 000kr? 9. Bästa resminnen? 10. Vart skulle du vilja bo? 11. Om vi skulle ses, vad skulle vi göra då?


Jag vill utmana dessa tjejer!

Maria, Madeleine, Anna-Sofia, Fatima, Sofia, Gizmolinas, Engla, Therez, Frida, Garderobsgrubbel & byråbekymmer , och Inspierme.

Jag hoppas att ni tar den!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att du gjorde den :) Oh vad mysigt det lät med skärgården! Jag kommer gärna ;-)



Ha en fin kväll vännen! Kram.

2012-05-04 @ 18:01:57
URL: http://ninajustme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0