Otursförföljd

Jag tror att jag har hamnat i en liten otur cirkel, igår så bokade vi ett biobesök som vi skulle göra idag, nämligen se skyfall. Men vi måste boka av det, för jag har nämligen skrapat upp mitt knä och det verkar som att det vill aldrig sluta och blöda.
Jag var ute på min pw med min pappa och just när vi kommer hem efter rundan då jag är vid grannens hus så flyger jag, stukade nämligen foten det var därför jag ramlade rak lång.
 
Jag blev mer chockade och jag kände hur det brände till i knäet, så när jag kommer hem och ska se på knäet så är jag blodig.
 
 
Men imorgon så kommer allt kännas bättre. Så får vi se om det blir bio då istället.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Äsch,det ser inte trevligt ut.Sår på knäet är inte kul,det går upp när man böjer det.Hoppas det känns bättre i morgon. kram!

2012-11-21 @ 18:24:59
Postat av: Nina

Nämen fy din stackare! Krya på dej gumman :)
Kram.

2012-11-21 @ 20:24:49
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se
Postat av: Rebecca

men vilken otur!

2012-11-21 @ 21:03:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0