Godmorgon!

Idag blir det att flytta det mesta, för på onsdag så lämnar vi denna lägenhet. Vi ska tex tömma vårt förråd, men som tur så är allt redan i kartonger så det kommer inte vara något problem. Av alla stora saker som vi äger och som är kvar i lägenheten är tv, soffbord, soffan, sängen och tvättmaskinen, just ja så är garderoben kvar men den ska vi skruva lös helt och hållet.
 
Jag kommer skapa en walk in closet i huset men den får vara lite konstig tillsvidare för sen en vacker dag kommer det bli ett barnrum. Så jag kommer inte ändra nån färger där inne för tillfället så det kommer få se lite lustigt ut hihi. För nu ska vi bo in oss i huset sen blir det att tapetsera och sånt.
 
Jag längtar verkligen tills allt är klart och över, vet inte om jag har sagt vi har ju två inneboende i huset haha,  får se hur länge dom blir kvar. Det är mina föräldrar eftersom dom håller på renovera för fullt i sin lägenhet, dom ska även passa på att renovera badrummet så då är det ju perfekt att dom bor hos oss när det händer. För just nu kan dom inte bo i lägenheten.
 
Ha en super härlig ljuvlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0