Godmorgon

Man undrar verkligen vart sommaren har tagit vägen, det är inte normalt att bara ha 10 grader på kvällarna och nätterna. Om jag är ute på dagarna så har jag fleecejacka. Som igår hackade jag verkligen tänderna när jag var ute men det kan ha med att göra också att jag var trött.
 
Fattar inte riktigt vad som har hänt mej, har börjat få morgonhumör. Som nu i helgen så hade jag öppningar och jag var inte glad, jag som älskar öppningspassen. Det går väl över. Nu så har jag lite ofrivillig semester i 13 dagar och då är det också utan betalt, inte bra. Men det känns grymt skönt att få vara ledig till helgen, äntligen.
 
Så vad ska man hitta på denna dag?! Ja, det får jag se.
 
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0