Wednesday Diary

Idag har jag verkligen fått känna mej som 16år igen, för jag tog nämligen bussen in till stan. Så det kändes nästan som att jag skulle till skolan, eftersom när jag gick gymnasiet så har jag i stort sett hoppat på samma buss och samma busshållplats som jag gjorde idag. Det känns härligt.
Blev full i skratt när jag skulle åka hem från stan och hoppade på bussen så kommer en äldre man som ska åka samma buss till samma område som jag bor på och gissa vad han hade för handväska?
Joo, han hade en Gucci, det gillar vi hihi. Det är så det ska vara haha.
 
Jag hade verkligen en trevlig lunchdejt med min vän idag, började prata om Valborg. Det kan hända att jag ska fixa ihop ngt. Brukar ju alltid vara premiär för att grilla då och vad skulle inte passa bättre än vår Weber hihi. Vi får se.
 
 

Kommentarer
Postat av: nina

Mysigt med lunchdejter tycker jag, vardagslyx.
Ha en fin skärtorsdag. Kram.

2013-03-28 @ 07:51:40
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Madeleine

Haha! Så känner jag när jag tar bussen hem till min mamma. Känns inte som jag har blivit en dag äldre än sedan jag åkte bussen till och från Malmö. Helt sjukt vad en buss kan göra med en!!:)

Hoppas ni får en fin påsk! Kram

2013-03-28 @ 18:37:13
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0