Friday diary

Vilken lättnad, det här gick hur bra som helst. Nu är det bara vänta och se vad nästa steg blir. Men det är på gång med stora steg. Fick även höra så bra saker också så det känns verkligen positivt. Snart kommer jag kunna skriva vad det handlar om. Men jag håller det lite hemligt än så länge eller det är kanske dags att börja ta upp det nu. För fundera lite på det hihi.
 
Min sista lediga dag idag, imorgon är det jobb och söndag. Och sen på måndag kommer jag dansa ut julen. Då åker granen och alla ljusstakar som hör till julen. Alla tomtar packade jag nästan bort innan nyårsafton. Så jag har inte så där jätte mycket kvar att packa bort.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du ska ha en trevlig fredag

Svar: Detsamma =)
Nina

2014-01-10 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0